Edirne Belediyesi, Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü ebediyete intikalinin 87. yıl dönümünde anlamlı bir sosyal sorumluluk projesiyle andı. Sosyal belediyecilik vizyonunun bir parçası olarak hizmet veren Edirne Kent Lokantası’nda, 10 Kasım’a özel olarak Atatürk’ün sevdiği lezzetlerden oluşan menü, gün boyunca Edirnelilere ücretsiz olarak ikram edildi.
Başkan Gencan Hemşehrileriyle Birlikte Sofrada
Edirne Belediye Başkanı Av. Filiz Gencan da bu anlamlı günde Kent Lokantası’nı ziyaret ederek, hemşehrilerine bizzat servis yaptı ve onlarla birlikte aynı sofraya oturdu. Başkan Gencan, birlik ve beraberlik mesajı vererek tüm Edirnelileri bu özel anma sofrasına davet etti.
Başkan Gencan, açıklamasında: “Kıymetli Edirneli hemşehrilerim, bugün 10 Kasım. Atatürk’ü anma programlarımız kapsamında Kent Lokantamızda Atamızın sevdiği menüyü ücretsiz olarak sizlerle paylaşıyoruz. Tüm Edirneli hemşehrilerimizi bugün Kent Lokantasına davet ediyorum,” ifadelerini kullandı.
Sosyal Belediyeciliğin Vefası: Birlik Sofrası
Uygun fiyatlı ve kaliteli hizmet sunarak halkın takdirini toplayan Kent Lokantası, bu vefa etkinliğiyle bir kez daha sosyal belediyecilik anlayışını ön plana çıkardı. Ücretsiz menü ikramı, hem dar gelirli vatandaşlara destek olmayı hem de 10 Kasım’ın ulusal duygu ve anlamını pekiştirmeyi amaçladı.
Edirnelilerin yoğun katılımıyla gerçekleşen bu anma buluşması, Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’e duyulan sevgi ve minnetin güçlü bir göstergesi oldu.