Edirne Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, Sultan 1. Murat Devlet Hastanesi'nin röntgen ve görüntüleme merkezinde çıkan yangına kısa sürede müdahale ederek olası bir felaketi önledi. Yangın, ekiplerin hızlı çalışması sayesinde büyümeden kontrol altına alındı.
Edirne Belediyesi'nden yapılan açıklamaya göre, hastanenin röntgen ve görüntüleme merkezinde meydana gelen yangın ihbarının alınmasının ardından İtfaiye Müdürlüğü ekipleri derhal harekete geçti.
Ekiplerin yerinde ve hızlı müdahalesi sayesinde yangın, hastanenin diğer bölümlerine sıçramadan ve büyümeden kontrol altına alındı. Yangın tamamen söndürülürken, alanda gerekli soğutma çalışmaları da tamamlandı.
Edirne Belediyesi, sürecin ilgili kurumlarla koordinasyon içinde takip edilmeye devam edildiğini belirtti. Açıklamada ayrıca, "Hastane personeline ve tüm hemşehrilerimize geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz" ifadelerine yer verildi.