Vali Uğur Turan Vatandaşlarla Saf Tuttu

Kırklareli halkı, mübarek Üç Ayların müjdecisi olan Regaip Kandili’ni Hızırbey Camii’nde düzenlenen özel bir programla idrak etti. Kırklareli Valisi Uğur Turan, bu anlamlı gecede vatandaşları yalnız bırakmayarak manevi atmosferi yerinde paylaştı.

GÜNCEL - 26-12-2025 06:56

Hızırbey Camii’nde Maneviyat Dolu Gece

İl Müftülüğü tarafından organize edilen kandil programı, tarihi Hızırbey Camii’nde gerçekleştirildi. Kur’an-ı Kerim tilavetleri, gönüllere dokunan ilahiler ve yapılan samimi dualarla eller semaya açıldı. Vali Uğur Turan, camiyi dolduran Kırklarelililer ile birlikte bu kutsal gecenin huzurunu yaşadı.

Birlik ve Beraberlik Mesajı

Program boyunca vurgulanan en önemli tema kardeşlik ve birlik oldu. Vali Turan, programın ardından vatandaşlarla tek tek selamlaşarak kandillerini tebrik etti. Mübarek Üç Ayların başlangıcını kutlayan Vali Turan, şu temennilerde bulundu:

"Mübarek Regaip Kandili’nin ve beraberinde gelen Üç Ayların ülkemize, milletimize ve tüm İslam âlemine hayırlar getirmesini diliyorum. Rabbim birliğimizi, beraberliğimizi daim eylesin; hepimize sağlık, huzur ve esenlik dolu günler nasip etsin."

Dualar Tüm İslam Âlemi İçin Edildi

Kırklareli Valiliği'nden yapılan açıklamada, bu özel gecenin toplumdaki dayanışma ruhunu pekiştirdiğine dikkat çekildi. Maneviyatın doruğa çıktığı programda, sadece Türkiye için değil, tüm mazlum coğrafyalar ve İslam dünyası için barış ve selamet duaları edildi.

Günün Diğer Haberleri