Muharrem ayının manevi atmosferinin yoğun bir şekilde hissedildiği 25 Haziran 2026 tarihinde, Kırklareli halkı Aşure Günü’nün bereketini birlikte yaşadı. Özgürlük ve Demokrasi Meydanı’nda kurulan ikram sofrasına katılan Vali Uğur Turan, vatandaşlarla yakından ilgilenerek sohbet etti.
"Paylaşma Kültürümüz En Büyük Zenginliğimiz"
Programda konuşan Vali Turan, Aşure Günü’nün sadece bir gelenek değil, aynı zamanda birlik, beraberlik ve kardeşlik bağlarını güçlendiren kadim bir değer olduğunu vurguladı. Vali Turan, düşüncelerini şu sözlerle ifade etti:
"Muharrem ayının bu manevi ikliminde yardımlaşma ve dayanışma duygularımız daha da pekişiyor. Bugün burada hemşehrilerimizle bir arada olmanın, aynı kazandan aşuremizi paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu mübarek günlerin milletimizin birlik ve beraberliğine vesile olmasını diliyorum."
Vatandaşlara Kendi Eliyle İkram Etti
Etkinlik kapsamında protokol üyeleri ve Vakıflar Bölge Müdürlüğü yetkilileriyle birlikte vatandaşlara aşure dağıtan Vali Turan, gösterilen ilgiden dolayı tüm Kırklarelililere teşekkür etti. Aşure ikramı sırasında halkın yoğun ilgisiyle karşılanan Sayın Vali, etkinliğin ilimize, ülkemize ve tüm İslam âlemine hayırlar getirmesini temenni ederek programı noktaladı.
