Müdürlük, bu amaçla başlattığı çalışmalar ve hazırlıklar kapsamında kritik bir ön toplantı gerçekleştirdi.
Sağlık alanında yenilikler kazandırma hedefiyle çalışmalarını sürdüren İl Sağlık Müdürlüğü bünyesinde, Bebek Dostu Sağlık Kuruluşları Programı çerçevesinde bir araya gelindi.
Toplantının ana gündemi, Sağlık Bakanlığı tarafından 2-5 Kasım tarihleri arasında yapılması planlanan Ulusal Değerlendirme ve "Altın Bebek Dostu İl" olma yolundaki hazırlıklar oldu.
İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Cerit başkanlığında gerçekleşen bu ön toplantı ile Kırklareli'nin sağlık alanında yeni bir başarıya imza atması için önemli adımlar atılmış oldu. Bu unvan, ildeki anne ve bebek sağlığı hizmetlerinin yüksek standartlarda olduğunu gösterecek.
