Ebediyete İntikalinin 87. Yılında Atatürk, Tekirdağ'da Minnetle Anıldı

Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu, Ebedi Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk, aramızdan ayrılışının 87. yıl dönümünde Tekirdağ'da binlerce vatandaşın katılımıyla düzenlenen "Ata’ya Saygı Yürüyüşü" ile anıldı. Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi tarafından organize edilen bu duygu yüklü etkinlik, Süleymanpaşa ilçesinde gerçekleşti.

10 Kasım Pazartesi günü saat 15.00’te Köprübaşı’ndan başlayan hüzünlü yürüyüş, Sahil Dolgu Alanı’na kadar devam etti. Ellerinde sadece Türk bayrakları ve Atatürk posterleri taşıyan binlerce Tekirdağlı, saygı ve minnet duygularıyla dolu sessiz bir kortej oluşturdu.

Başkan Yüceer Vatandaşlarla Omuz Omuza

Yürüyüşe, Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Candan Yüceer de katılarak vatandaşlarla birlikte yürüdü ve Ata'ya olan sonsuz bağlılığını gösterdi.

Yürüyüşün finalinde, Sahil Dolgu Alanı'nda yer alan Atatürk Silueti önünde toplanan kalabalık, anma ritüelinin en anlamlı anını yaşattı: Siluet önüne sessizce kırmızı karanfiller bırakılarak Ata'ya duyulan sevgi, özlem ve minnet bir kez daha ifade edildi.

"O'nu Anmak, O'nun Emanetine Sahip Çıkmaktır"

Etkinlik, Büyükşehir Belediyesi Kent Orkestrası’nın Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün en sevdiği şarkıları seslendirmesiyle sona erdi.

Başkan Candan Yüceer, yürüyüşün ardından yaptığı duygusal konuşmada, Atatürk'ün mirasının önemine değindi:

Başkan Candan Yüceer: "Bugün burada, 87 yıl önce aramızdan ayrılan eşsiz lidere olan sonsuz minnet ve saygımızı göstermek için toplandık. Atatürk’ün ilke ve devrimleri yolumuzu aydınlatmaya devam edecektir. O’nu anmak, O’nun emanetine, yani Cumhuriyetimize ve bağımsızlığımıza sahip çıkmaktır.”

Büyük bir içtenlik ve derin minnet duygusuyla tamamlanan tören, Tekirdağ halkının ebedi öndere olan sarsılmaz bağlılığını tüm Türkiye'ye gösterdi.